Contact

LA DOCE VITA BAILE HERCULANE

Este foarte ușor să ajungeți la noi. Consultați Harta Google pentru indicații de orientare detaliate.

HARTĂ & DIRECȚII

Vă întrebați cum să ajungeți aici?

CONTACTEAZA-NE

Sunați, trimiteți prin e-mail sau utilizați formularul nostru de contact

FAQ

Răspunsuri la întrebări frecvente.

INTRAȚI ÎN LEGĂTURĂ CU NOI

Metodele prin care puteti lua legatura cu noi, precum si programul de functionare check-in si check-out al pensiunii.

Pensiunea La Dolce Vita

175C Pecinisca, Baile Herculane
Caras Severin

Program Receptie: 08.00 - 20:00

Check in : 14:00 - 20:00
Check out : 08:00 - 11:00

Sunați-ne

Telefon: +40 748 155 585

Trimite-ne un e-mail

ladolcevitaherculane@gmail.com

Treceți pe la noi și vorbim

str. Pecinisca 175C 325200 Baile Herculane jud. Caras-Severin

RĂSPUNSURI LA ÎNTREBĂRI DUMNEVOASTRĂ

Cât de departe este pensiunea de centrul orașului?
Pensiunea este la aproximativ 1km de centrul orașului Băile Herculane.
Avem nevoie de o mașină pentru a ne deplasa?
Pentru deplasarea de la gară la pensiunea este necesară o masină. Puteti comanda un taxi apeland 0724 002 962, 0767 242 000, 0768 293 029. Deplasarea pe jos pana in centrul pensiunii se realizează in aproximativ 15/20 min
Cum pot ajunge de la aeroport la Hotel?
Cele mai apropiata aeroporturi de Băile Herculane sunt Timisoara (TSR, LRTR) la 188 km spre vest și Craiova (CRA, LRCR) 155 km spre est.
Ce se poate face in Băile Herculane?
Bai termale (apa sulfuroasa) , drumetii (trasee marcate) plimbari in zona (pe dunare- capul lui decebal, cazanele mari si mici) si in clisura dunarii , excursii cu trenul oravita -anina (cel mai vechi si spectaculos traseu feroviar montan din romania ) teatrul din oravita (cel mai vechi teatru din romania- anul 1815), excursii la morile de apa din rudaria, excursii in parcul national Domogled Valea Cernei si parcul national portile de fier, excursii in Serbia (Kladovo, Lepinski Vir, Silver Lake, etc), excursii la Orșova si Drobeta -Turnu Severin, etc.
Ce servicii oferă pensiunea dvs?
Cazare (camere cu bai si terase) , salon mic dejun, parcare proprie 10 masini, piscina exterioara, sezlonguri, mini bazin cu apa termala, gradina, loc de joaca copii, barbeque, masa ping-pong, biliard, jocuri de societate, servicii spa – jacuzzi, sauna uscata, sauna cu abur, sala fitness, tratamente kineto și fizioterapie.
Sunt acceptate animalele de companie?
Da, sunt acceptate animalele de companie catei talie mica si pisici pentru care se achita o taxa de 50 ron/zi.
Sunt acceptate animalele de companie?
Da, sunt acceptate animalele de companie.
Cum se rezervă online?
Rezervarea se poate face direct pe site, verificând disponibilitatea camerelor prin introducerea unei date de sosire și de eliberare a camerei sau telefonic la numerele de telefon:+40 748 155 585
Cum pot fi sigur de rezervare?
Pentru a vă confirma rezervarea este nevoie de plata unui avans din valoarea totala a sejurului. Detaliile pentru plata precum si conditiile de anulare a rezervarii se gasesc in sectiunea Rezerva Acum
Care este diferența dintre o cameră dublă și o cameră twin?
Camera dublă este camera matrimonială cu un singur pat dublu. Camera twin este tot o cameră pentru două persoane, dar având doua paturi separate.
Care sunt facilitățile incluse în tariful unei camere?
În prețul unei camere la pensiunea noastră, clienții noștri beneficiază de următoarele facilități: – Mic dejun inclus – Acces terasă exterioară – WiFi – Piscina exterioara cu apa incalyita – Parcare gratuită
Pot să rezerv camera și fără micul dejun?
Micul dejun este servit pentru toti oaspetii nostri, tocmai datorita faptului ca dorim sa oferim un serviciu cat mai complet de cazare si cat mai multe beneficii pentru oaspetii nostrii.
Între ce ore se servește micul dejun?
Itinerary ContenMicul dejun se serveste intre 08:30 – 10:30 AM. Nota: Micul dejun se serveste numai in sala de mese. Nu putem servi micul dejun in camera.
Până la ce oră ne putem caza?
Cazarea incepe la ora 14:00 se poate face pana la ora 20.00. In mod exceptional cazarea dupa ora 20:00 se poate realiza doar conditia sa ne contactati telefonic in prealabil.
La ce ora trebuie să eliberăm camerele în ziua plecării?
Camerele si pensiunea se vor elibera pana la ora 11.00.
Se poate plăti și cu cardul?
Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard). Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar „ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati. – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. – „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Care sunt posibilitățile de parcare?
In interiorul proprietatii se poate parca in limita a 10 autoturisme numai pentru turisti cazati in pensiune. Parcarea este gratuita.
Asigurați parcare păzită?
Acest serviciu nu poate fi asigurat, dar vila este situata intr-o zona linistita si sigura. Va recomandam sa blocati usile autoturismului Dvs. pentru o siguranta suplimentara. Nu raspundem de eventualele furturi din autoturisme sau deteriorari ale acestora.